بلاگ

فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتوپارت

قطعات یدکی برلیانس

قطعات یدکی برلیانس

لوازم یدکی برلیانس، قطعات و لوازمی هستند که توسط شرکت پرآوازه‌ برلیانس تولید وعرضه می‌‌شوند. این قطعات یدکی، اجزاء یک خودرو بوده و شامل قطعاتی می‌شوند که ممکن است در شرایط گوناگون دچار آسیب شوند و نیاز به تعویض آن‌ها وجود داشته باشد.

آشنایی با برند برلیانس

برلیانس یک کمپانی خودروسازی در کشور چین است که در سال 1992 تاسیس شد و تا امروز به مونتاژ ماشین‌های متعددی از شرکت‌‌های معروف جهان مانند پورشه، تویوتا و غیره پرداخته است. در کنار مونتاژ نمودن خودرو، یعنی ساخت قطعات و متصل‌کردن آن‌ها به یکدیگر به منظور خودروسازی، به ساخت لوازم و قطعات یدکی برلیانس نیز می‌پردازد که با این برند و نشان به بازار ارائه می‌شود.

انواع لوازم یدکی برلیانس  

لوازم یدکی برلیانس شامل انواع گوناگونی از قطعات لوازم یدکی ماشین برلیانسH320، برلیانسH230، برلیانس H220 و برلیانس C3 cross، برلیانس V5، لوازم برلیانس H330 می‌شود که شامل قطعات جلوبندی، بدنه‌ ماشین، قطعات تزئینی داخلی ماشین، قطعات خودرو و موتوری برلیانس است. هرکدام از این موارد قطعات بسیاری را در برمی‌گیرند. لوازم یدکی این برند در بخش جلوبندی خودرو شامل قطعات جعبه فرمان، سیبک فرمان، طبق، سیبک طبق، بوش طبق، میله موجگیر، کمک فنر جلو، مجموعه قطعات چرخ جلو، بلبرینگ چرخ، دیسک چرخ، توپی چرخ و بسیاری از لوازم دیگر می‌شود. این موارد جزئی از قطعات بدنه ماشین محسوب می شوند که از هزینه‌ی بالایی برخوردارند و برای تهیه آن‌ها می‌بایست خودرو را به بیمه بدنه مجهز نمود. قطعاتی همچون چراغ جلو برلیانس، جلو پنجره، سقف، مه‌شکن و قاب مه‌شکن، چراغ دنده عقب، سپر جلو و عقب، چراغ عقب برلیانس، گلگیرها، کاپوت‌های جلو و عقب، سقف، درب‌‌ها، صندلی، آینه، چراغ و غیره. در خصوص اجزا و قطعات موتوری برلیانس نیز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. لوازم دینام و تسمه دینام
  2. دسته موتور
  3. سرسیلندر
  4. رینگ
  5. مجموعه قطعات مربوط به هواکش
  6. مجموعه قطعات سوخت‌رسانی خودرو
  7. سیتی فن و رادیاتورها
  8. اجزای سیستم رایانه‌ای خودرو (ECU)
  9. قطعات موتور و بسیاری از اجزای دیگر

برای آگاهی از کیفیت و اصالت قطعات و لوازم یدکی برلیانس چه راه‌هایی وجود دارد؟

در هر محصولی کیفیت و اصالت آن مهم‌‌‌ترین عامل خرید محسوب می‌شود. قطعات یدکی خودرو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کارایی آن‌ها باید در سطحی باشد که ایمنی مسافران را تضمین کند. حتی این موضوع در رابطه با قطعات یدکی برلیانس آنقدر اهمیت داشته که یک‌گونه تقسیم‌بندی راجع به آن‌ها در بازار با عنوان ایمنی و فوق ایمنی وجود دارد. یعنی هر چه کارکرد و تاثیر قطعه در ایمنی خودرو بیشتر باشد، در دسته‌ی فوق ایمنی قرار می‌گیرد. بنابراین در هنگام خرید لوازم یدکی برلیانس حتما به نکات و عواملی که در ادامه گفته خواهد شد توجه نمایید تا از اصالت و ایمنی آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

36349016 - 021