بلاگ

فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتوپارت

لوازم یدکی جک J5

لوازم یدکی جک J5

جک J5 خودرویی است که دارای محبوبیت زیادی در بین مردم است و توانسته است در مدت کوتاهی جایگاه خوبی را در بین مردم باز کند و تقریبا فروش بالایی را در مقایسه با دیگر خودروها تجربه کند. موضوع مورد بحث در این مقاله لوازم یدکی جک J5 می باشد. لوازم یدکی جک J5 که در درون خودرو جک تعبیه شده است دارای قسمت های مختلفی است که در اینحا لازم است ابتدا در مورد موتور این خودرو توضیحی مختصر بدهیم تا بتوانیم دیگر لوازم یدکی جک J5 را برای شما مطرح کنیم. این خودرو دارای دو نوع موتور به همراه جعبه دنده دستی و یا جعبه دنده اتوماتیک می باشد.

همانم طور که می دانید خوورد جک با دنده اتوماتیک دارای قدرت و سرعت بیشتری می باشد. لوازم یدکی جک J5 در این خودرو دارای محاسن زیادی است که از میان آنها می توان به داشتن کیفیت بالا و همچنین خدمات پس از فروش آن نیز اشاره کرد. یکی دیگر از محاسن لوازم یدکی جک J5 این است که سیستم هدایت و فرمان آن به گونه ای است که قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارد. سیستم آینه ها و شیشه ها در لوازم یدکی جک J5 به گونه ای می باشد که به صورت برقی کار خود را انجام می دهند.

همچنین لوازم یدکی جک J5 نیر دارای یستم تهویه است که به صورت اتوماتیک می تواند به تهیه هوای مطبوع7 در داخل خودرو کمک کند. همچنین از جمله امکاناتی که در لوازم یدکی جک J5 وجود دارد این است که می توان به صورت اتوماتیک نیز ارتفاع کمربند ایمنی در خودرو را نیز تنظیم کرد. اگر شما نیز صاحب خودروی زیبای جحک هستیذد می توانوید لوازم یدکی جک J5 را با خیال راحت از یک مجموعه معتبر که خود نیز تولید کننده انواع لوازم یدکی جک J5 هستند خریداری کنید.

انواع لوازم یدکی جک J5 در این خودرو عبارتند از: سپرعقب جک، چراغ جلو موتوردار، درب جلو ،درب موتور، لنت ترمز جلو، لنت ترمز عقب. حتی می توان دینام و رادیاتور کولر و همچنین فیلتر هوا و فیلتر روغن را جزء لوازم یدکی جک J5 دانست. یکی از نقاط قوت خودرو جک را می توان داشتن 5 ستاره ایمنی از موسسه چاینا انکپ دانست. جهت تهیه این محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در این زمینه ارتباط بگیرید تا بتوانید خریدی مطمئن با قیمتی عالی را تجربه کنید. همین حالا سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید.

36349016 - 021