بلاگ

فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتوپارت

قطعات یدکی جیلی x7

قطعات یدکی جیلی X7

قطعات یدکی جیلی X7 توسط برند جیلی تولید می گردد که این قطعات شامل قسمت های مختلفی که بدون هر کدام از این بخش ها خودرو قادر به کار نبوده و نمی تواند به درستی کار خود را انجام دهد. همان طور که می دانید برخی از لوازم خودرو باید پس از مدتی کار کردن تعویض شوند زیرا بر اثر کارکرد در زمان های طولانی کارایی آنها پایین می آید و ممکن است باعث به قسمت های دیگر خودرو شوند. به همین دلیل تولید کنندگان بهترین قطعات یدکی جیلی x7 در این مرکز برای راحتی کار شما خریداران گرامی آماده کرده اند.

جیلی یک نوع خودرو چینی می باشد توسط همین شرکت با قطعات یدکی جیلی x7 تولید شده و وارد بازار فروش می گردد. این شرکت ابتدا یخچال تولید می کرده و با پیشرفتی که در زمینه تولید کالاهای مرغوب داشته است اقدام به تولید خودرو و قطعات یدکی جیلی x7 نموده است. قطعات یدکی جیلی x7 شامل قسمت های مختلفی از جمله قطعات جلوبندی و قطعات موتوری و قطعات بدنه و قطعات گیربکس می باشد که هر کدام از این قطعات دارای وظایف مربوط به خود می باشند.

یکی از مسائلی که باعث شده این خودرو دارای سرعت بسیار مناسب برای سرنمشینان باشد این است که قطعات یدکی جیلی x7 که شامل موتور آن نیز می باشد دارای قدرتی به اندازه 162 اسب بخار و حجم 2400 سی سی بوده و باعث می شود توان و قدرت آن افزایش پیدا کند. سرعت این خودرو 172 کیلومتر در ساعت است و دارای گیربکس شش دنده می باشد. یکی دیگر از قطعات یدکی جیلی x7 که نام برده شد سیستم داخلی آن مانند ایربگ ها می باشد که باعث حفاظت کامل از این خودرو شده است.

این ایربگ ها که جزء قطعات یدکی جیلی x7 شامل 7 کیسه هوا برای سرنشینان می باشد و همچنین دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی بوده که به صورت DVD قابلیت پخش دارد و همچنین قطعات یدکی جیلی x7 دارای 6 بلند گو می باشد. جهت تهیه بهترین قطعات یدکی جیلی x7 می توانید با مراکز نهیه کننده این محصول ارتباط بگیرید تا بتوانید بهترین نوع آن را در مدت زمان کوتاهی در اختیار داشته باشید. این مرکز از جمله تولید کنندگان این محصول درجه یک می باشد و امکان خرید غیر حضوری و غیر حضوری راب رای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانید خریدی امن را تجربه کنید.

36349016 - 021