بلاگ

فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتوپارت

قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس

قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس

قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس را باید از کارشناسان مربوطه استعلام بگیرید تا بتوانید بهترین نوع را خریداری نمایید. لوازم یکی خودرو اچ سی کراس شامل لوازم جلوبندی و موتوری و همچنین لوازم بدنه می باشد. این خودرو توسط شرکت دانگ فنگ و با همکاری شرکت فرانسوی تولید گردیده است که در سال 1395 وارد ایران شده و توسط شرکت ایران خودرو به تولید و فروش می رسد. با توجه به اینکه این خودروها خارجی می باشند بنابراین نگرانی دارندگان این خودروها درمورد قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس طبیعی است و بنابراین باید قطعاتی اصل را نیز تهیه کنند.

خودرو اچ سی کراس دارای موتوری با حجم 1.6 لیتر می باشد. جعبه دنده این نوع خودرو به صورت 4 سرعته و خودکار می باشد که این خود یکی از مزیت های مهم برای این خودرو به شمار می شود. این ویژگی ها باعث می شود قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس نیز تا اندکی افزایش پیدا کند. قطعات جلوبندی اچ سی کراس شامل پلوس چپ و راست و دیسک چرخ جلو و همچنین کمک جلو اچ سی کراس می باشد. قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس با توجه به قطعاتی که در ساخت آنها به کار برده می شود می تواند متفاوت باشد.

با توجه به اینکه استفاده از این خودرو در کشور ما نیز افزایش پیدا کرده است بنابراین تولید کنندگان سعی کرده اند تا قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس آن را طوری در نظر بگیرند تا تمامی افراد با هر توان مالی که دارند بتوانند آن را خریداری کنند. قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس در این مرکز فروش مقرون به صرفه می باشد. پیشنهاد می شود جهت تهیه این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات مورد نیاز خود را از آنها بپرسید.

قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس که یک نمونه آن همان سیستم خنک کننده موتور می باشد دارای نوسان بوده و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. همچنین قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس مانند لوازم برقی و روشنایی و همچنین لوازم چراغ عقب وجلو نیز متغیر است. با تغییر قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس تولید کنندگان سعی کرده اند با تولید این محصول در حجم زیاد قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس را به صورت ثابتی در بازار نگه دارند. جهت تهیه انواع لوازم یدکی با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید. خرید در این مجموعه به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود. همین حالا سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید.

36349016 - 021