بلاگ

فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتوپارت

لوازم یدکی جک S5

لوازم یدکی جک S5

خودرو نوعی خودرو می باشد که توانسته در چند سال اخیر با فروش زیادی رو به رو شود و محبوبیت زیادی را در بین طرفداران خود پیدا کند. این خودرو جزء خودرو های چینی است که شرکت سارزنده آن در سال 1999 ابتدا کار خود را شروع کرد. این شرکت ابتدا کار خود را ابتدا با تولید کامیون آغاز کرد و بعد رفته رفته با پیشرفتی که در زمینه تولید انواع خودرو پیدا کرد اقدام به تولید خودروهای شاسی بلند نیز کرد. در این قسمت می خواهیم با شما در مورد لوازم یدکی جک S5 صحبت کنیم.

لوازم یدکی جک S5 که خودرو آن توسط کرمان موتور مونتاژ می شود دارای کیفیت بالایی است و تقریبا می توان گفت که با دقت فراوان نیز تولید می گردند. از جمله لوازم یدکی جک S5 این است که دارای پیشرانه ای با حجم 2 لیتر بوده وهمچنین دارای سیستم توربو شارژ بوده و توانسته گوی رقابت را از دیگر خودروهای مشابه نیز برباید. یکی دیگر از لوازم یدکی جک S5 گیربکس است که در این نوع خودرو دارای دو نوع دستی و اتوماتیک می باشد. گیربکس دستی تنها تفاوتی که با گیربکس اتوماتیک دارد این است که این گیربکس رینگ های 17 اینچی دارد و نوع اتوماتیک آن دارغای 18 رینگ می باشد.

لوازم یدکی جک S5 که شامل قسمت های مختلف آن می گردد توانسته است خودرویی قابل قبول برای کسانی که علاقه به شاسی بلند دارند باشد. در میان لوازم یدکی جک S5 می توان به تعداد سیلندرها و یا تعداد سوپاپ ها نیز اشارذه کرد.ک یبکی دیگر از لوازم یدکی جک S5 سیستم سوخت رسانی است که به صورت تزریق نقطه ای و انژکتوری می باشد و همچنین نوع موتور آن نیز که جزء لوازم یدکی جک S5 می باشد به صورت بنزینی دارای توربو می باشد. از دیگر لوازم یدکی جک S5 می توان به نوع جعبه دنده اشاره کرد که در اینحجا به صورت اتوماتیک دو کلاچه و دنده دستی می باشد.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور چهارسیلندربا حجم 1997 سی سی قرار گرفته است که این موتور می تواند با 174 اسب بخار قدرت تولید کند. این مرکز به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح انواع لوازم یدکی جک S5 در کشور است که شما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش این مجموعه بهترین نوع را در مدت زمان کمی در اختیار داشته باشید. در صورت نیاز برای هر قطعه ای از این خودرو می توانید با ما ارتباط بگیرید.

36349016 - 021