بلاگ

فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتوپارت

قطعات یدکی جیلی GC-6

قطعات یدکی جیلی GC-6

خودرو یکی از خودروهای تولید چین بوده که دارای طرفداران زیادی می باشد. که با استفاده از تغییراتی که در چند سال اخیر در ظاهر آن رخ داده است به یک خودروی درجه یک و محبوب در کشور تبدیل شده است. قطعات یدکی جیلی GC-6 شامل تهویه اتوماتیک و همچنین سیستم صوتی و تصویری می باشد. بسیاری از خودروسازان چینی موتورهای خودروهای خود را به نوعغی طراحی کرده اند که دارای قدرت بسیار زیادی نمی باشند. موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی که جزء قطعات یدکی جیلی GC-6 می باشد که حجم آن 1.5 لیتر می باشد.

در واقع با توجه به اینکه جنس قطعات یدکی جیلی GC-6 درجه یک و با کیفیت بوده و همچنین مصرف کمی نیز دارند مورد علاقه بسیاری از افراد در کشور ما شده است. یکی دیگر از قطعات یدکی جیلی GC-6 گیربکس آ« می باشد که دارای یک گیربکس 4 سرعته اتومات می باشد که از آن برای انتقال قدرت به چرخ های جلو استفاده می شود. برای این خودرو شتاب 13 ثانیه ای می باشد.

این خودرو دارای قطعات یدکی جیلی GC-6 درجه یک می باشد. از جمله مزیت های مهم این خودرو می توان به هماهنگ بودن قطعات آن با یکدیگر می باشد و همچنین استفاده از متریال باکیفیت و ترمزهای ایمن نیز می باشد.
خودرو جیلی و قطعات یدکی جیلی GC-6 در دو تیپ اکسلنت و الیت تولید می گردد که در بازار ایران نیز موجود می باشد. هر خودرو دارای لوازم یدکی مختلفی می باشد که با توجه به اینکه این قطعات بعد از مدتی کار کردن دچار خرابی می گردند بنابراین نیاز به تولید انواع قطعات یدکی جیلی GC-6 در بازار این محصول به شدت حس می گردد. تولید کنندگان سعی کمی کنند انواع قطعات یدکی جیلی GC-6 را به گونه ای تولید کنند که تمامی خریداران بتوانند با هر توان مالی که دارند آن را خریداری کنند.

قطعات یدکی جیلی GC-6 شامل قطهات مصرفی مانند شمع لنت و ترمز می باشد و همچنین نوع دیگری از قطعات یدکی جیلی GC-6 قطعات بدنه بوده که شامل سپر و شلگیر و چراغ می باشد. قطعات موتوری مانند رادیاتور و سیلندر و پیستون می باشد. قطعات جلوبندی و گیر بکس را می توان جزء قطعات یدکی جیلی GC-6 دانست. جهت خرید این محصول می توانید با تولید کنندگان ما در این مجموعه ارتباط بگیرید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. امکان خرید غیر حضوری نیز در این مرکز برای خریداران فراهم شده است.

36349016 - 021