بلاگ

فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتوپارت

قیمت قطعات یدکی گریت وال

قیمت قطعات یدکی گریت وال

قطعات یدکی گریت وال با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در این مجموعه موجود می باشد. شرکت گریت وال یکی از خودروسازان چینی می باشد که در سال 1984 تأسیس شده است و مدل های متعددی از خودروهای سواری، وانت، بیابانگرد، مینی بوی و … تا کنون را تولید و روانه بازار نموده است که چند مدل از سواری ها و چند مدل از وانت های آن به بازار خودروی ایران وارد شده و مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

خودروهای برند گریت وال که در ایران موجود می باشند شامل انواع گریت وال وینگل، گریت وال هاوال و گریت وال ولکس C30 می باشد که هر کدام از آن ها نمونه های متنوعی را به بازار ارائه نموده اند. قطعات یدکی تمام این مدل ها با قیمت مناسب در این مرکز موجود بوده و به متقاضیان ارائه می گردد.

قیمت این قطعات یدکی تحت شعاع نوع آن، متریال و موادی که در ساختار آن به کار رفته است و مدل خودرو می باشد و موجب ارزان قیمت یا گران قیمت بودن آن می گردد. به طور مثل قیمت طلق چراغ جلو با قیمت آینه جانبی چپ یا میل لنگ خودرو یکسان نیست و یا قیمت چراغ جلوی خودروی گریت وال ولکس C30 با قیمت چراغ جلوی هاوال M4 مشابه نمی باشد و هر کدام نرخ و قیمت ویژه ای دارند.

قطعات یدکی گریت وال وینگل

قطعات یدکی گریت وال وینگل GW WINGLE یک شاخه از محصولات این مجموعه می باشد که با قیمت مناسبی در این مرکز به فروش می رسد. قطعات یدکی و لوازم جانبی خودروهای گریت وال وینگل خود به دو گروه قطعات یدکی گریت وال وینگل 3 و قطعات یدکی گریت وال وینگل 5 دسته بندی می شوند که با قیمت های مختص به خود به بازار عرضه می شوند.

خودروهای گریت وال وینگل 3 و گریت وال وینگل 5 وانت بارهایی هستند که خود دارای دو زیر گروه تک کابین و دو کابین می شوند. قطعات یدکی و لوازم جانبی خودروهای تک کابین با قطعات یدکی و لوازم جانبی خودروهای گریت وال وینگل دو کابین متفاوت هستند و در نتیجه قیمت متفاوتی دارند.

خودروی گریت وال وینگل 3 دارای قابیلت هایی مانند کیسه هوا برای راننده و سرنشینان، ترمز ضد قفل، ایموبلایرز و قابیلت های متعدد دیگر می باشد که هر کدام از این ها دارای قطعات یدکی مخصوص به خود می باشند که قیمت آن ها تابعی از نوع آن ها و متریال به کار رفته در آن ها می باشد.

به طور مثال در بدنه میل لنگ خودرو و یا دیسک و صفحه از آلیاژ های فلزی مقاومی استفاده شده است که قیمت آن ها متفاوت از قطعاتی مانند پوسته داشبرد و یا شلگیر می باشد. هر کدام از قطعات بسته به اهمیتی که دارند و کیفیت آن ها قیمت متفاوتی دارند.

آنچه در خرید قطعات یدکی و لوازم جانبی خودروهای گریت وال اهمیت دارد، اصل و اورجینال بودن آن ها می باشد. چنانچه این قطعات فیک و تقلبی، با کیفیت پایین باشند، قیمت آن ها نیز ارزان خواهد بود ولی می توانند مخرب و آسیب زننده باشند و به قطعات دیگر که با آن ها در تعامل هستند آسیب بزنند.

به طور مثال در صورتی که رادیاتور آب از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، خنک شدن موتور خودرو دچار مشکل می شود و یا پس از مدتی رادیاتور سوراخ شده و نشتی می دهد و سبب آسیب بسیاری از قطعات، مثل واشر سر سیلندر، اجزاء سیلندر و مواردی از این دست می شوند.

خودروی گریت وال وینگل 5 نیز دارای دو نوع تک کابین و دو کابین می باشد که موتوری 2.5 لیتری و 4 سیلندری دارند. قیمت قطعات یدکی این مدل نیز تابع سال تولید، مواد اولیه و مدل خودرو می باشد. گرین وال وینگل 5 در سال 2010 وارد ایران شده است و سپس چهار سال بعد، یعنی در سال 2014 گریت وال وینگل 5 و در نهایت در سال 2018 گریت وال وینگل 7 به بازار ایران وارد شده است.

قطعات یدکی گریت وال هاوال

خودروهای گریت وال هاوال انواع سواری این برند هستند که دارای مدل های متنوع با آپشن های متفاوت، قطعات یدکی مختلف و رنج قیمت های گوناگون می باشند. اولین مدل از این مجموعه گریت وال هاوال H2 می باشد. این کراس اوور در سال 2014 در بازار ایران وارد شد و پس از مدت کوتاهی طرفداران خود را پیدا کرد.

این خودرو دارای قابلیت های متعدد است و به طور مثال می توان به 6 کیسه هوا، ترمز ABS EBD، صفحه نمایش 8 اینچی، سانروف، سیستم تهویه دوگانه، سنسور دنده عقب، سنسور باران، مانیتور فشار باد لاستیک و موارد متعدد دیگری از این دست می باشد که هر کدام دارای قطعات یدکی اورجینال و با قیمت مناسب در این مرکز می باشند.

خودروی گریت وال هاوال H6 محصول دیگری از این کمپانی می باشد که تمامی قطعات یدکی آن در این مجموعه با قیمتی به صرفه در دسترس متقاضیان خواهد بود. این خودروی شاسی بلند دارای سایز متوسط با قیمت مناسب می باشد که از گریت وال هاوال H2 ابعاد بزرگ تر و کیفیت بهتر و امکانات بیشتری دارد. این خودرو دارای دو تیپ می باشد که قطعات یدکی مخصوص به خود را دارند.

در گریت وال هاوال H6 امکانات و قابلیت هایی نظیر سیستم ورود و استارت خودرو بدون استفاده از سوئیچ، فرمان تلسکوپی، صفحه نمایش تاچ اسکرین 8 اینچی، 6 کیسه هوا، HDC، HAS و موارد مختلف دیگر می باشد که قطعات یدکی تمامی آن ها نیز در این مرکز وجود دارد.

گریت وال هاوال M4، خودروی دیگری است که قطعات یدکی و لوازم جانبی آن در این مرکز با کیفیت اصل و قیمت مناسب به فروش می رسد. این خودرو نوعی SUV و شاسی بلند کوچک ساخت کشور چین است که فروش بالایی داشته است.

سیستم ایمنی این مدل بسیار بالا می باشد که همگی دارای قطعات یدکی اورجینال در این مرکز می باشند. در گریت وال هاوال M4 تمامی چرخ ها دارای سیستم ترمز دیسکی می باشند و همچنین سیستم ترمز ضد قفل ABS دارند. به علاوه سیستم توزیع ترمز در چرخ ها به صورت الکترونیکی EBD می باشد.

گریت وال هاوال H8 نیز از جمله مدل های سواری و شاسی بلند این شرکت خودروسازی می باشد که می تواند شانه به شانه بسیاری از خودروهای شاسی بلند مطرح قرار گیرد. با این تفاوت که قیمت مناسب تری نسبت به بسیاری از انواع دیگر دارد. متریال و مواد اولیه ای که در تولید قطعات یدکی این خودرو به کار رفته است همگی مرغوب و با کیفیت بالا می باشد که در این مرکز با قیمتی به صرفه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

گریت وال هاوال H9 بزرگترین و گران قیمت ترین مدل خودروی این برند می باشد که فول سایز بوده و دارای فضای مناسب برای 7 سرنشین می باشد و موتوری چهار سیلندر و دو لیتری به صورت توربو شارژ دارد. این خودرو شاسی نردبانی دارد و خاصیت آفرودی دارد و در سه سطح متوسط، لوکس و سوپر لوکس ارائه می گردد. قطعات یدکی و لوازم جانبی این خودرو نیز نسبت به انواع دیگر قیمت بیشتری دارد.

این مجموعه با ضمانت ارائه کالای اصل به متقاضیان، خریدی همراه با آرامش و اطمینان به مشتریان خود هدیه می دهد. تمامی تعرفه ها و قیمت ها از مناسب ترین رنج در بازار فروش قطعات یدکی برخوردار می باشند. جهت سفارش محصول مورد نیاز خود با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل نمایید.

36349016 - 021