بلاگ

فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتوپارت

مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی

مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی

این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی مجموعه کاملی از قطعات خودرو مشتمل بر قطعات یدکی خودروهای امگرند 7 یا همان EC7، امگرند 7 هاچ بک یا EC7-RV، امگرند X7، جیلی GC6 اکسلنت، جیلی GC6 الیت می باشد. جیلی هفتمین کمپانی خودروسازی بزرگ کشور چین است که محصولاتی پر فروش به بازار ارائه نموده است که در میان خریداران ایرانی نیز جا باز کرده است و مشتریان خود را دارد.

به همین جهت قطعات یدکی این محصولات نیز تولید شده و به بازار ایران عرضه می گردند. شرکت هولدینگ جیلی از سال 1986 تولید محصولات خود را آغاز نموده است و ورود خودروهای این برند به ایران از سال 1390 آغاز شده است که با خودروی EC7 اتفاق افتاده است. نکته ای که سبب مقبولیت خودروهای این برند شده است، قیمت مناسب این محصولات در کنار کیفیت قابل قبول و بالای این محصولات می باشد که توسط این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی به متقاضیان ارائه می گردد.

هر چه کیفیت تولید قطعات یدکی برند جیلی مطلوب باشد و هر چه شخص با خودروی خود به خوبی رفتار نماید، باز قطعات بسیاری در خودرو وجود دارند که مصرفی می باشند و پس از مدتی نیاز به تغییر خواهند داشت و به مرور زمان مصرف شده و یا فرسوده می گردند. در این صورت ضرورت دارد که این قطعات یدکی از پیش پا افتاده ترین آن ها تا بهترین آن ها، در دسترس و قابل تهیه باشند. این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی تمامی این قطعات یدکی را گرد آورده تا مصرف کنندگان دچار سردرگمی نگردند.

قطعات یدکی امگرند 7 یا EC7

یک دسته از محصولاتی که در این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی به خوبی موجود می باشد و در دسترس متقاضیان قرار می گیرد، قطعات یدکی خودروی امگرند یا EC7 می باشد. این خودرو نخستین مدل از محصولات کمپانی جیلی در ایران می باشد که بیشترین میزان فروش را میان مدل های دیگر داشته است و به همین دلیل درخواست لوازم و قطعات آن نیز در این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی بالا نرخ بالایی داشته است.

خودروی امگرند 7 یا EC7 در دو مدل سدان و هاچ بک با دو تیپ موتوری متفاوت از یکدیگر تولید شده اند و به بازار عرضه شده اند که لوازم و قطعات یدکی متفاوتی دارند که در این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی با کیفیت اورجینال و قیمت مناسب یافت شده و عرضه می گردند. نکته ای که اهمیت فراوانی در خرید این محصولات دارد، دریافت قطعات اصل و با کیفیت بالا می باشد که قیمتی معقول و مناسب داشته باشند. این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی قطعات یدکی و لوازم خودروی جیلی امگرند 7 یا EC7 را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به متقاضیان ارائه می دهند.

قطعات یدکی EC7-RV

لوازم و قطعات یدکی خودروی جیلی EC7-RV یا امگرند هاچ بک دسته ای از محصولات این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی می باشد که با کیفیت مطلوبی به متقاضیان ارائه می گردد. نکته ای که در خرید این محصولات وجود دارد، شناخت کیفیت قطعات فیک، تقلبی و بی کیفیت از قطعات اصل و اورجینال و مرغوب می باشد.

در تولید و ساخت قطعات خودروهای برند جیلی از تکنولوژی های روز و مهندسین اروپایی بهره برده می شود که نمونه های تقلبی فاقد این کیفیت می باشند. متأسفانه بسیاری از قطعات ارزان قیمت فیک به درخواست و با تقاضای بسیاری از تاجرین در بازار ایران وارد می شوند. این نکته اهمیت فراوانی دارد که قطعات یدکی مورد نظر توسط مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی معتبر و قابل اعتماد عرضه شوند. زیرا قابلیت پیگیری خواهند داشت.

ضمانت اصالت کالا، از جمله مواردی است که این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی نسبت به کالاها و محصولات ارائه شده از سوی این مجموعه پشتیبانی خواهد نمود. شیوه ارسال و ارائه محصولات و قطعات یدکی خودروهای برند جیلی از جمله خودروی EC7-RV، نیز دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی، محصولات و قطعات خودروهای خود را در محل مورد نظر خریدار و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه خواهد نمود. همچنین می توانید جهت اطلاع از راه های دریافت محصولات این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

قطعات یدکی امگرند X7

جیلی امگرند X7، یک کراس اور محبوب وارداتی می باشد که طرفداران خود را در میان خودرو سواران ایرانی داشته است. قطعات یدکی این مدل از جمله محصولاتی است که به طور کامل در این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی با قیمتی به صرفه و کیفیت اصل ارائه می گردد. قطعات خودروی امگرند X7 در چند دسته کلی قطعات موتوری، بدنه، گیربکس و متعلقات آن، سیستم تعلیق و فرمان و لوازم برقی خودرو عرضه می گردند.

خودرو دستگاهی است که با هم با مال و هم با جان افراد سروکار دارد و این نه تنها از جنبه اقتصادی بلکه از لحاظ ایمنی و تأمین امنیت فرد نیز اهمیت دارد که قطعات یدکی و لوازم مرغوب و اورجینال خود برند جیلی و نمونه های بی کیفیت در خودرو مورد استفاده قرار گیرند. بسیاری از قطعات مانند رادیاتور آب و کولر، کمک فنرهای جلو و عقب، سپرها، اجزاء جلوبندی و دیسک و صفحه و مواردی از این دست از جمله محصولات پرفروشی هستند که این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی در اختیار متقاضیان قرار داده است.

قطعات یدکی GC6 اکسلنت و GC6 الیت

قطعات یدکی GC6 اکسلنت و GC6 الیت دو دسته دیگر از محصولات برند جیلی هستند که دارای اشتراکات و تفاوت هایی در اجزاء می باشند و لوازم جانبی آن ها در این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی به ور کامل موجود می باشد. به این دلیل که این دو محصول نسبت به سایر مدل ها فروش کمتری داشته اند، قطعات یدکی آن ها نیز چندان در دسترس نبوده و در مراکز ویژه ای موجود می باشد. قطعات یدکی این دو خودرو در برخی از قطعات موتوری، بدنه و … با همدیگر شباهت دارد و در برخی دیگر نیز به کل متفاوت هستند.

به دلیل دسترسی نه چندان راحت به قطعات یدکی خودروهای GC6 در دو تیپ اکسلنت و الیت، این قطعات نیز از جمله محصولاتی هستند که در بازار با نمونه های تقلبی و بی کیفیت مواجه هستند. استفاده از قطعات بی کیفیت باعث کاهش کیفیت کل قطعات خودرو می گردد و حتی به سایر اجزاء آسیب می رساند.

این محصولات پس از مدت کوتاهی دوباره نیاز به تعمیر و تعویض خواهند داشت و دوام چندانی ندارند. به همین دلیل این اهمیت دارد که از قطعات با کیفیت و اصل استفاده شود تا هزینه های تعمیر خودرو کاهش پیدا کند و این قطعات در این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی به آسانی در دسترس افراد قرار دارند.

از آن جایی که وضعیت بسیاری از جاده ها از استاندارد ثابت و کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند، بسیاری از قطعات خودرو همواره در خطر آسیب دیدن هستند که انواع کمک فنرها، شلگیرها، سیستم های تعلیق، جلوبندی و دیسک صفحه و موارد دیگری از این دست، جزو این محصولات می باشند. به علاوه، این نکته اهمیت دارد که این قطعات دارای تعرفه و قیمت مناسبی باشند تا به راحتی قابل تهیه می باشند که این مرکز پخش تخصصی قطعات یدکی جیلی در کنار کیفیت بالای محصولات خود قیمتی مناسب نیز بر روی قطعات قرار داده اند.

36349016 - 021